Liiiife

Livet just nu går sakta .. Mycket jobb, för mycket tankar och en hel del ridpass som inte går jätte bra. En del del pass går klockrent, en del andra får mig att undra varför jag fortfarande håller på med hästar. 

De sista veckorna har det varit för mycket i huvudet och ikväll brast allt och jag hade en av de största ångest attackerna på en väldigt lång tid. Jag sover inte så bra, är trött och har noll energi men tar en dag i taget. Tiden och orkar för att uppdatera bloggen har inte funnits heller. 

Jag är så tacksam för min fina Taurmore Bud. Han är ett projekt där ingen dag är sig lik och ibland ifrågasätter jag allt och om jag borde försöka. Han förtjänar det allra bästa och dagar som idag stället jag mig frågan om det är värt det.. men jag vet att jag inte vill vara utan honom heller.. Han stal mitt hjärta efter Lina gick bort.. och jag är otroligt tacksam för honom <3.

Livet med psykisk ohälsa är inget lätt liv att leva med, och just nu är jag långt ifrån okay, trots att jag säger att jag mår bra. Snart ska jag boka in en tid till min nya läkare här i Norge, som jag har från den 1:e November. Förhoppningvis kan jag få med redskap och hjälp med ångesten och depressionen. Och ta nya prover för att se om värdena har blitt bättre.

One day at the time.. 

Love,
Mickaela