2021 so far

2021 kämpas fortfarande med Covid-19, som jag och familjen ännu hållt oss friska ifrån, något jag också hoppas vi håller oss borta ifrån. Några vänner och kunder på jobb har haft det men alla är bättre nu vilket är en otorlig lättnad. Så många har gått bort och ännu är allt inte över. 
 
Tiden går just nu åt att åka till jobb och jobba, hem och direkt till stallet där några timmar spenderas samt så har vi börjat att gyma några dagar i vecakn vilket är så otroligt skönt. Ska försöka öka träningen lite mer när tiden räcker över. 
 
Psykisk ohälsan är inte helt bra, går i perioder. Vissa dagar är livet på toppen, andra dagar vill jag bara stanna kvar i sängen och inte göra något alls, vilket inte går när man har häst, hund och jobb att sköta om. Tacksam för underbar sambo <3
 
En dag i taget så hoppas jag huvudet snart kan komma med mig igen, att man snart ska börja må bättre.
 
// Mickaela