The day

Från fredag - söndag har jag bosatt mig ute i skogen på landet med min lillebror och pappa samt vår ena hund och bara kopplat av. Jag har busat med hunden på åkrarna och bara levt livet utan avgaser, endast ren luft och avkopplande lugn. Skogens underbara dofter och fåglarnas eviga kvitter - skulle kunna leva i skogen för resten av livet, haha. Är mer en tjej som trivs bäst på landet än i storstäder/byar och inom några år kommer jag flytta till Australien (om mina planer går som jag vill). Haha, åhh, har haft en så riktigt härlig helg med massa godis, filmer, och bara en massa bus xD
 
Idag har jag även varit och ridit en unghäst och ja, blev lite bockningar i galoppen men annars var det inga problem.. smärtan i ryggen känns dock när man rider och i höften ifrån att jag flög av innan jag åkte tillbaka till Skåne, men jag rider och sliter i stallet ändå, kan diskuteras om jag borde eller inte men ja.. 

Rensat upp och hållt på i trädgården idag också samt varit iväg en hel del :D
 
Svåra beslut är aldrig lätta att ta.. men ibland måste man verkligen tänka till...
För evigt är en lögn, inget varar för evigt
 
// Mickaela