Mycket jobb

Helt galet hur slut i kroppen man kan vara. Sitter just nu vid datorn efter att ha duschat och bytat sängkläder. Så skönt med rena sängkläder eftersom min fina hund älskar att sova i min säng men ävne skita ner :) Skulle egentligen plugga men jag känner att kroppen är seg och hjärnan inte är med mig så att sätta mig ner med böckerna ikväll inte är det optimala valet. Dessa kap har inte varit roliga att hålla på med och jag bara mååååste klara provet på onsdag. Som tur är jag ledig imorgon vilket innebär en heldag med att mata in och plugga som fan. 
 
Så trött och ont i kroppen. Hållit på och jobba galna tider hela helgen men jag har fått mycket gjort. Förra veckan blev det inte många dagar ledigt, denna vecka blir det fler dagar ledigt vilket kroppen uppskattar. Ska förhoppningvis upp till Göteborgs trakten och hälsa på min bäste vän och hennes underbara familj några dagar, om allt vill som jag planerar, haha. Något jag lärt mig är att saker och ting oftast ändras. Ska bli trevligt att komma iväg och träffa denna underbara familjen igen, som man inte sett sedan september. Gäller att ta vara på tiden man kan spendera med sin bäste vän innan jag åker. Snart är det bara två månader innan planet lyfter.. Spännande!
 
För tillfället håller man på med visumansökan, men skall fixa de sista nu i veckan så man kan skicka in ansökan och snart få svar. Därefter är det inte mycket kvar som ska göras mer än att typ köpa nya kläder. Och har ev. boende pågång vilket känns skönt.
 
Kramar,
Mickaela