Nya förändringar och jobb

Hej allihopa!

Just nu är det mycket som sker runt omkring mig, en hel del förändringar och snart får jag även nycklarna till lägenheten och kan äntligen börja flytta in, som jag längtar! Kommer bli super i lägenheten. Imorgon hämtas de sista hem och jag är verkligen taggad på detta nya äventyret! Snart är jag förhoppningsvis tillbaka och skriver och redigerar mina videos igen, ska bara komma på plats med allt.

 

Det är också så att jag har börjat att arbeta med att sälja några underbara produkter som är perfekta för både oss människor men även våra fyrbenta vänner, vid sidan av mitt nuvarande jobb. Vi säjer många, helt underbara produkter som kan hjälpa både oss och djuren till ett bättre liv. Kanske en ny start?

 

Vi har allt från hud och hår produkter till träningsprodukter. Till solkräm och shampoo. Handtvål och hand sanitizers. Vi har allt möjligt att erbjuda. Verkar det intressant? Ta kontakt med mig, genom ett mejl eller en kommentar och jag kommer ge dig ännu mer information och möjligheter :) 

 

 

Love,
Mickaela