Överraskat vänner och träffat min andra halva

Att äntligen få träffa mina underbara vänner från skolan man tog studenten ifrån i somras, var verkligen roligt och trevligt. Man insåg hur mycket man saknat dem och hur otroligt bra vänner man är, ni är bara bäst! Var även trevligt att träffa lärarna och prata med dem, alla blev enormt förvånade att se mig där, haha :P

 

 Min vackraste vän, min lilla ängel <3
 
Fick även träffa min andra halva, the one and only, Ferguzon. Känslan av att se honom i hagen, prata med honom och se honom lyfta huvudet och med öronen framåt komma till en i hagen. Ett riktigt kärt återseende efter över 8 månader ifrån varandra. Vad jag saknat den hästen, han betyder otroligt mycket för mig, utan honom och mina vänner skulle jag aldrig orkat trotsa skoltröttheten och sjukdomen som ännu är oklar, och orka gå kvar och ta studenten. Denna hästen, han är värd all tid, kärlek, sjukdomar, han är värd allt och lite till. Min allra bästa vän, jag älskar dig av hela mitt hjärta <3
 
 
The one and only <3 <3
// Mickaela