It's gonna be different

Detta året skall bli annorlunda än alla andra år. Detta året ska jag faktiskt sätta mig själv och mitt välmående först. Jag ska fokusera på att må bra, bli bra i kroppen och fokusera på hästarna.

Jag har inga riktiga planer för året. Mest fokusera på mitt välmående, ridningen och förhoppningsvis kanske skriva klart boken jag skulle ha gjort klart de senaste 2 åren men inte haft orken till att genomföra. Kanske ta en semester utomlands då jag älskar att resa och uppleva världen.

Detta året kommer jag ta avstånd från människorna jag behöver ta avstånd till och fokusera på de människor jag har runt omkring mig som är bra för mig, som tror på mig och som vill mitt bästa. Fokusera på jobbet jag är bra på, fokusera på att bli en bättre ryttare och en bättre person. Kämpa för att få upp självförtroendet och våga tro på mig själv.

Detta året, skall bli året där jag skall må bra, både psykiskt men också fysiskt. Jag ska bevisa för mig själv att jag har anledningar till att fortsätta att andas. Att jag är värd att leva. Att jag är värd att må bra. Det kommer vara kämpigt men jag ska försöka göra mitt bästa. Ingen mer stress över saker jag inte kan hantera och inget mer att hjälpa alla andra som tar massa energi från mig. No more. 

Love,
Mickaela