New start - feels like it

Livet är härligt ibland, äntligen börjar livet rulla framåt och snart kommer även man påbörja att, äntligen, ta körkort. Förhoppningsvis har man körkort tills sommaren, yay! Riktigt roligt att snart kunna köra och åka vart jag än vill!
 
Jag mår faktiskt bra, livet rullar på. Jobben går super, jobbar och håller på. Tiden räcker inte över till mycket men försöker ta vara på varenda dag och se till att koppla av och tänka positivt. Träningen är på uppehåll just nu, då tiden som sagt inte räcker till, men motion får man genom att cykla över 2 mil nästan varje dag. Dagarna består av att gå upp tidigt, cykla massa, jobba, hem, äta, ta det lugnt och busa med min fina hund, innan man går och lägger sig tidigt för man inte orkar hålla sig vaken och därefter går upp tidigt för att jobba. Just nu har jag inte mycket tid över för att ta tag i skrivandet jag skulle vilja lägga tid på - så det ligger på is för tillfället. Har heller inte mycket tid över att läsa mina böcker jag lånat och verkligen vill läsa, brukar läsa många böcker i veckan men ska försöka läsa och skriva så mycket jag kan, såvidare tiden räcker. 
 
Har ett spännande projekt pågång, fick en förfrågan idag angående den 25:e juni, som jag inte kunde tacka nej till, ser fram emot det med spänning, en annorlunda men rolig grej. En sak kan jag säga, de nerpackade ridutrustningen kommer att komma till använding, ännu en gång, dock inte för att ge sig ut på en ridtur.. Ni får vänta och se :)
 
Nästan allt från det förflutna är bränt, bland annat alla gamla dagböcker och texter och gamla skolarbete etc. och det är faktiskt riktigt skönt. Som om det är har öppnats en ny början framför mig. Framtiden är ljus, jag kan bli vad jag än vill här i världen.. Möjligtvis kanske inte som livräddare eller ryttare, vi får se vad som händer.
 
// Mickaela