En liten snabb uppdatering

Wow, inte uppdaterat här på ett bra tag. Ärligt har jag inte haft lust eller riktigt orkat ta mig tiden. Fullt upp med jobb, jobbar på 2 olika jobb och ovanpå det hjälper jag till att måla hemma på gården och hjälper till att fixa till en båt. Rider gör jag dessvärre inte längre, kroppen orkar inte, den samarbetar inte med mig alls vilket innebär att all träning på alla plan är pausade på obestämd tid. Kroppen vill inte som jag vill och det är tröttsamt.

 

Vad gör jag nu för tiden? Jag gör inte mycket förutom att jobba och fixa hemma. Har varit på bio med brorsan och hans flickvän och kör runt överallt med bilen. Även varit på student, min älskade extra syster, tog sin efterlängtade student och jag kunde inte varit stoltare. Hon är grym, precis som sin mor.

 

Ny mobil inskaffad och lite smått och gott är beställt hem, liksom en efterlängtad massage som man ska till på onsdag :D YAY! Även ska man på bio nästa vecka och se den nya Spiderman filmen, taggad!

 

För övrigt går de inte så bra på skrivfronten. Sriver extremt lite nu för tiden, vet inte riktigt vad jag ska skriva så boken är pausad. Önskar jag hade ork att skriva klart den, men de är ett känsligt ämne som tar tid att skriva om och med allt runt omkring finns inte riktigt tiden till att kunna sitta ner och ägna de timmar åt vad de skulle behöva. Finns så mycket jag skulle vilja säga men just nu har jag inte orken eller intresset att sätta mig ner och skriva, vilket suger. Kan inte sätta ord på varför, finns bara alldeles för mycket som snurrar runt i huvudet just nu.

 

Idag, känner jag, att det hade varit underbart om kroppen kunde samarbeta, för dagar som dessa skulle man behöva hästarna i sitt liv. Dagar när ångesten och kroppen tar över. Denna sommaren kommer man spendera med en hel del jobb, men även lite annat smått och gott, förhoppningsvis.

 

Tills nästa gång, sköt om er och njut av livet!