Last day

Nycklarna och arbetskläderna är numera inlämnade. Idag lämnade man Sommarsol en sista gång. Tråkigt att det blivit som det blev.  Kommer sakna gästerna och alla fina kollegor! Önskar er alla lycka till med era nya planer!

Tack för nästan 2 år! Tacksam för alla människor jag fått lära känna, träffa och livshistorier man fått tagit del av. Att kunna hjälpa människor, jag älskar det så det kommer vara tomt att inte kunna göra det på samma sätt. Tacksam att jag fick ta del av denna verksamhet och jag önskar det kunde finnas något annat sätt än detta.. Men idag lämnade jag detta ställe en sista gång. Anställningen går ut 19:e Februari samtidigt som Sommarsol stängs ner.. 

#goodbyesommarsol

 

 

 

Jag är väldigt tacksam att kunna fortsätta jobba på Dymöllans Ålrökeri, trivs super där nere och kommer jobba där fram tills jag lämnar Sverige för Australien.. Är mellan 138-140 dagar tills dagen där man går på planet kommer. Längtar så mycket, är så taggad men samtidigt livrädd. 

 

// Mickaela