Today

Stalltjänst, prov, första delen i tappsko kursen avklarad och de andra lektionerna. Städat rummet, tvättat en massa, duschat, ätit och än är klockan inte mycket, men mörkt ute är det och kallt. 
idag blir det inget plugg, får en pluggfri dag idag, eller ja, eftermiddag/kväll, är helt slut i kroppen att jag behöver vara ifrån pluggningen. Har två arbete som ska vara inne v.50 (om två veckor) och en liten uppgift tills nästa vecka, annars är allt klart och jag kan få åka hem och ha en månads lov. Taggad inför maskeradhoppningen, jag ska inte hoppa men jag ska göra en annan sak, haha xD well, du lever bara en gång, hehe

Livet är inte alltid enkel, det har jag fått smaka på flera gånger än jag önskar.. I slutändan gäller det att resa sig upp och fortsätta gå, oavsett hur ont det än gör. Att något som legat en varmt om hjärtat i hela livet.. är det man behöver släppa taget om för att komma vidare i livet, fokusera på framtiden, är extremt jobbigt vissa dagar. Det finns inget som varar för evigt, även om man önskar det.. men man får bara fokusera på vad som finns här och nu, ta en sak i taget och leva livet.
 
// Mickaela