Snart så!

”Don’t die without embracing the daring adventure your life was meant to be.” – Steve Pavlina

 

Så mycket händer just nu, blir dock en liten uppdatering. Slutade på Sommarsol då degick i konkurs 19 Februari, tråkigt är de, saknar att hjälpa människor men jag jobbar på Dymöllans Ålrökeri där jag trivs super, går i skolan - läser kemi och fixar inför Australien som börjar närma sig med storsteg. Nästa månad bokas flygresan ner till andra sidan jorden, i maj fixas visum, snart är verkligen allt klart :D Ny garderob ska inskaffas, och adapter till Australien, sen är nog de mesta inskaffat. Älskar min nya dator, den fungerar verkligen super.

 

Har även börjat att planera min avskedsfest, i Juni. Massor som ska planeras och fixas men jag är verkligen så taggad. Både här på bloggen, facebook och Instagram kommer att uppdateras så mycket som bara möjligt.

Jag är verkligen taggad på detta! Snart, snart är allt klart och livet kan påbörjas!

Nästa månad ska som sagt flyget bokas, och jag ska hålla föreläsning, yay :D

 

”Finally a new start. A brand new adventure, the biggest yet. This is gonna be perfect!”

”You must go on adventures to find out where you truly belong.” -Sue Fitzmaurice