Back at work

Som rubriken säger, är jag tillbaka på jobb, 100%. Och inom de närmaste dagarna tror jag att jag kommer sitta upp i sadeln, för första gången på nästan 2 veckor. Längar verkligen tills jag får sitta på finaste hästens rygg. Ska bli så skönt att komma tillbaka till normala rutiner. Ska även försöka ta en joggingtur eller promenad om kvällarna, eller om morgnarna, får se hur det blir.

Ska även försöka få tid över att avsluta min bok. Den skulle varit klar för många år sedan men den har varit jobbig att skriva och där har kommit med saker som jag inte sagt till många människor alls. Så mycket sanning från mitt hjärta i den boken... den har varit så tuff att skriva. Den kommer inte bli lång men innehållet i den, betyder väldigt mycket.. Det har varit en lång resa till att bli fri från mobbning och att faktiskt börja må bra, på riktigt. 

Det finns dagar där jag faller tillbaka men jag är glad att jag har hästarna och fina människor runt omkring mig. Jag har fantastiska människor som tror på mig och min ridning och skötsel med hästarna och det, är jag otroligt tacksam för. Många människor som tror på mig, har jag aldrig haft och att få höra de fina ord man får höra här från människorna på jobb, värmer hjärtat och kanske man har gjort rätt val i livet.
 
Oavsett vad som händer eller vart jag hamnar i livet, kommer jag alltid vara tacksam att ha fått hästana tillbaka i mitt liv, och jag hoppas det blir för evigt!

Du är så saknad Ferguzon.. <3
 
// Mickaela