16 dagar kvar

Det är full rulle på jobb och vädret ändrar sig så otroligt snabbt att mitt huvud inte riktigt hänger med. Sover inte så bra och har lite ont i huvudet idag, helt slut i kroppen, skönt att de snart e helg igen. Sitter här vid skrivbordet och käkar lite mat, snar bär det tillbaka ner i stallet och jobba de sista timmarna innan man e klar för dagen. Och efter jobb ska jag ta det lite lugnt innan jag ska ta en liten ridtur med Lina. Red henne i måndags, tisdag så vila hon o igår så longerades hon. 

I alla fall, bortsätt ifrån jobb så rider jag och sköter om Lina varje dag samt Waldo 2 dagar i veckan så fullt upp på den fronten också men jag absolut älskar det. 
Planen för hästarna denna vecka är att jag ska rida Lina lite lösgörande ikväll. 
Imorgon skall jag ev. rida ut Waldo med en från stallet, om vädret tillåter yay! Och Lina skall ridas på banan, kanske lite markarbete? hm. 
Lördag ska Lina vila och jag ska bara ta det lugnt hela dagen, sova o kolla film.
Söndag skall Lina ridas /longeras och Herbie som jag passar över dagen skall longeras lite.

Och jag är så taggad för om 15 dagar bär det av ner mot Skåne, Sverige igen efter man jobbat halvdag. Varför? Jo, för att den 14:e bär det ÄNTLIGEN av mot Los Angeles igen med mina älskade systar! Och jag är såååå otroligt glad att den resan äntligen blir av. Vi har pratat om det sedan jag var där 2016 när Tima tog examen från skolan och äntligen, 3 år senare skall vi tillbaka, exakt samma dag som jag åkte då. Dock stannar vi en vecka mindre än jag gjorde sist men jag är så glad oavsett.
 
Vi ska hitta på en hel del under den veckan och jag lär antaglien spendera allt för mycket pengar, men vad gör det egentligen. Så taggad! Horror Nights 2019, Universal Studios 2 dagar, stranden o kanske äntligen testa på surfing, Hollywood promenad etc. Denna vecka finns nog inte nyttig mat på schemat och det gör mig absolut inget.
 
“Take only memories, leave only footprints.” – Chief Seattle
 
// Mickaela