Tillbaka i Sverige

Hej på er alla! 
Varit dålig uppdatering men sedan eftermiddagen den 21 November har jag varit hemma i Skåne igen. På torsdagen blev det att hälsa på en hel del människor och säga hej. Och på fredagen drog jag till Göteborg för att hälsa på min bästa vän som fyllde år, grattis gumman! Haft några underbara dagar uppe i Halland innan jag drog tillbaka ner till Skåne.

Idag har man varit över allt, blev även en tur upp till Ullared för lite julshopping med brorsan och hans flickvän, vilket blev en del och fått käka mat på Max påvägen ner till Skåne igen, så gott! Älskar deras mat! 

Väl hemma igen har man slagit in nästan alla julklappar, kört över allt, vet inte hur mycket jag kört sedan dagen efter jag landade i Sverige igen. Så trött och fortfarande jetlagd, eftersom man inte riktigt tar det lugnt. Sitter just nu i soffan och kollar tv med brorsan, pappa och min fina hund. 

Imorgon blir det sova lite innan jag ska till byn för att boka tid till läkaren och sen ta det lugnt :) 

Är så kallt! Saknar värmen något otroligt!

// Mickaela