Dags att skriva igen?

Har börjat få upp orken att läsa och intresset att skriva börjar även sakta komma tillbaka - YAY! Jag älskar att skriva och läsa och är taggad på att förhoppningsvis snart kunna återuppta skrivningen av mina böcker igen. 
 
Jag förändra världen? Hm.. inget dåligt krav att leva upp till syrran. Nja, jag vet inte riktigt hur det kommer bli men jag kommer i alla fall göra ett försök att förändra livet till det bättre, om jag kan. Jag älskar att hjälpa människor och jag hoppas att den dagen jag inte finns mer, är det vad folk kommer ihåg mig för, att jag försökte hjälpa till att göra livet lite bättre för alla. För alla förtjänar en andra chans, i alla fall i mina ögon. Alla förtänar en chans att leva livet och uppleva världen. 
 
Innan min tid är slut på denna jord, om många år, vill jag ha släppt i alla fall, en egen bok. Och kanske haft någon föreläsning.. 
 
Dags att börja utmana sig själv :)
 
// Mickaela