Feels like I’m losing...

I’m tired of feeling like this. I’m tired of being tired. I’m tired of feeling lost, feeling like nothing matters. I’m tired of not wanting to live. I’m tired of feeling like I’m giving up, like I’m losing the battle. I have been fighting this feeling for so many years now, when will it all end? When will that feeling of wanting to escape die? When will I be truly happy? When will I want to live?

Jag är så trött på att må såhär. Det blir jobbigare att vakna på morgnarna. De börjar bli jobbigare att andas. Att hålla alla känslor inom mig och vara den glada positiva tjejen alla på jobb känner. Jag börjar tappa greppet om mig själv.  Jag börjar tappa hopp. Jag börjar tappa livslusten.. inte ens att gå ner till Lina och pyssla med henne inspirerar mig till att fortsätta kämpa. Jag vet inte vad ja ska göra mer.. jag känner orken försvinna, mer och mer för varje dag som går.. 

Jag älskar hästarna över allt annat och Lina betyder väldigt mycket för mig. Jag önskar jag kunde vara starkare än detta.. inte låta dessa känslorna ta övertaget igen.. 

Jag kämpar för att överleva varenda dag.. och det känns som jag har börjat förlora den kampen.. 

Love,
Mickaela