One week left..

Som rubriken säger, är det snart dags att säga hejdå till ett kapitel i livet, och vända blad. Snart börjar en ny resa, i ett nytt kapitel. 
 
Jag är så otroligt tacksam för alla människor jag fått lära känna under året jag bott i Norge. Under året jag jobbat på Østern Brug Ridcenter har jag träffat otroligt många människor, hästar, hundar. Så många skratt men också tårar. Jag är tacksam att jag fick jobbet i Maj 2019 och att jag fått jobba här fram tills nu. Jag skulle egentligen slutat jobba 25:e April men pga Corona blev det lite ändringar i de planerna, så nästa vecka är dagen kommen för mig, att åka hem. Jag kommer åka hem troligtvis på söndagen eller måndagen, troligast söndag då det nya jobbet påbörjas den 2:e Juni. Så min sista jobbvecka påbörjas imorgon. Känns så konstigt men samtidgt, detta kommer bli bra, jag känner det på mig.

Norge, jag kommer snart tillbaka och utforskar mer av detta fina land.
 
Det är så mycket som kommer bli annorlunda, förhoppningsvis kommer allt att bli bra. Jag är faktiskt rätt taggad, på att flytta in i min egna lägenhet, börja träna aktivt igen med mina systrar, fortsätta rida och utvecklas men samtidigt komma på fötter och få hälsan att bli 100% igen. Jag har blivit så mycket bättre än vad jag var förra året, speciellt hur dålig jag blev i december. Och det känns otroligt, vi är på rätt väg!!

Jag är glad över att jag snart får se familjen och vännerna, få krama om den och jag är tacksam över att de är friska och mår bra. ❤

Det kommer bli annorlunda att inte ha hästarna en trappa ner, men jag har stall att åka ut till och hästar att rida och pyssla om även hemma, vilket jag är tacksam över. Livet med hästarna är absolut inte över. Det ska bli spännande och se vad som kommer här näst. Jag hoppas snart få ut och uppleva världen igen, när allt har lugnat ner sig.

Stay Safe!
 
Love,
Mickaela