Plugg pågår för fullt

Idag står det bara att plugga på schemat. Har ett stort prov på onsdag som jag känner mig allt annat än bra på, är så osäker på allt.. Nu är allt totalt på engelska och man blandar ihop allt. Provet är värt 20% av slutbetyget.. vilket kanske inte är så så mycket i mångas ögon men är mycket i mina.. Jag vill så gärna göra så bra ifrån mig.. Pluggar för fullt men känns inte som att mycket fastnar, man blir så förvirrad när man stirrar på övningsfrågorna. 
 
Wish me luck!
 
Det enda som står på schemat fram tills onsdag är att plugga inför provet men också fixa klart det sista på ett grupparbete.. såå mycket, hela nätterna om de så behövs. På onsdag, efter provet etc. ska jag bara ta det lugnt, andas innan jag går vidare till att plugga (dagen efter) inför nästa prov man har den 8 september i ett annat ämne. Är midterm prov, vilket är lika viktigt som allt annat.
 
Just nu har jag inte så mycket annat att plugga till, annat än proven. Förutom 2 grupparbete varav den ena är klar och den andra ska jag försöka bli klar med ikväll. 
 
// Mickaela