one year left

En sak som aldrig kommer att förändras är min kärlek till er. Jag älskar er så förbannat mycket, ni räddade mitt liv för så länge sedan. Ni kom och blev mitt liv, det jag levde för. Utan er skulle jag aldrig klarat av mobbningen men tyvärr orkar jag inte med det som sker idag på Höglanda att inte ens ridningen kan få mig hel längre. En hel del saker har ändrats och jag mår inte längre bra när jag rider, vilket jag inte har gjort det senaste året och inte ens läkarna förstår de och de gav upp för snart 1 år sedan... Ni togs bort ifrån mig 15 Augusti 2013... jag fick er tillbaka i januari 2014.. 
 
men den 5 Juni 2015, samma dag jag tar studenten, kommer jag att säga farväl till er för evigt. denna gången är våran saga slut. Våran saga är snart slut, jag har "uppnått" nästan alla mål jag haft, eller ja, inte direkt mina allra högsta mål men de kommer aldrig att ske heller. Men jag tänker släppa taget om er om 1 år. Jag kommer låta er gå och börja om på ett nytt liv, ett nytt kapitel.. Det finns så många anlednignar till att jag kommer släppa taget och många av er vet inte ens hälften men en vacker dag kommer ni alla få reda på det, men det är inte idag, inte imorgon. Om 1 år säger jag farväl och lägger hjälmen på hyllan och det är den dagen ni kommer få reda på hela historian. 
 
https://www.youtube.com/watch?v=zKVR4zo8PNg
https://www.youtube.com/watch?v=oIlmOeXNjEM
 
Jag kommer aldrig sluta älska er, jag kommer aldrig att glömma er oavsett vad. Men jag måste tänka till och göra det som är bäst.. sorgligt men sant, detta blir det bästa för oss alla. Min kropp, min hälsa klarar det inte längre, något jag insåg för över 1 år sedan men ville aldrig acceptera.. Det är snart dags, lite mer än 1 år kvar innan jag tar studenten och våran saga tar slut. Inget lyckligt slut men alla sagor slutar inte lyckliga.. oavsett är jag tacksam för allt. Ni har gett mig så mycket kärlek, en evig vänskap och det vill jag tacka er för. Tack för ni räddade mitt liv, utan er vore jag inte den jag är idag. utan er vore jag inte ens här.. <3
 
// Mickaela