Plugg - film

Dagarna flyger iväg när man pluggar hela dagarna. Inlämnings uppgiften tills imorgon är efter mycket letande och kämpande klar och förhoppningsvis har man förstått frågorna rätt. Man blir väldigt förvirrad. 

 

Imorgon ska jag förutom att jag ska till JCU och lämna in arbetet så ska jag till läkaren och få svar på blodproverna och se vad nästa steg är. Det suger att vara trött, slut, svimfärdig bara jag reser mig ifrån sängen… och att nästan somna när man pluggar eller sitter i klassrummet, det är inte den jag är. Jag brukar vara piggare men vet inte .. kroppen och hälsan har inte vant sig vid vädret ännu verkar det som, även om man varit här i nästan 3 månader.

 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är helt klar med pluggningen för idag. Vilket känns super skönt. Kanske kolla någon film eller något, vi får se vad som händer.

 

// Mickaela