Livet rullar på för fullt

Livet rullar på för fullt. Jobbar på mina två jobb och de går super, man lär sig nya saker för varje dag så de är ju positivt 🤣


En annan bra sak är att jag äntligen, efter väldigt långt uppehåll skriver på min bok igen, denna gången totalt från början då man inte alls blev nöjd över hur den andra var skriven. Men en dag hoppas jag på att jag ska kunna vara nöjd och kanske ge ut den?! Jag är väldigt exalterad för att skiva, börjar äntligen hitta tillbaka skrivglädjen som varit försvunnen i evigheter. YAY!! 

Sista veckan på jobben är denna veckan, innan en efterlängtad (och välförtjänad) 2 veckors semester påbörjas (med en jobbdag). Och en resa till London med systrarna skall göras och jag längtar så otroligt mycket. Ska bli så skönt att kunna varva ner, ägna till åt att träffa några fina människor jag inte sätt på evigheter men också på att träna och skriva på min bok. Och jag såklart hoppas på bättre väder!!

Det var allt för tillfället. Klockan börjar bli mycket och pennan glöder i handen. Haha, dags att lägga ner pennan för idag och dejta kudden några timmar. Härligt. Godnatt mina vänner, sov gott!

// Mickaela